Més de 40 anys publicant llibres d’art, cultura i natura per llegir en família.

Posted in

Antoni Vila Delclòs

Posted in

Llicenciat en Arts i Oficis, artista plàstic i historiador del vitrall. Actualment és el Vicepresident i Tresorer del Corpus Vitrearum Catalunya. El 1982 s’especialitza en la història del vitrall català, treballant per a l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Ha estat Director General de la Fundació Institut del Vitrall. Arrel de l’estudi dels vitralls de Gaudí a la cripta de la Sagrada Família, s’ha especialitzat en aquest arquitecte i ha estudiat els vitralls del Capricho de Comillas, els del Palau Güell i els de la Casa Batlló ambdós a Barcelona i els vitralls de Can Pujadas a Vallgorguina. El 2014 va estudiar els tres vitralls de la Seu de Mallorca.

Inicia una sessió
Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our política de privadesa.

Password Recovery

Heu perdut la contrasenya? Introduïu el nom d'usuari o l'adreça electrònica. Rebreu un enllaç per correu electrònic que us permetrà crear una contrasenya nova.

VIST RECENTMENT 0