Més de 40 anys publicant llibres d’art, cultura i natura per llegir en família.

Lliurament d’originals per al Premi Pilarín Bayés

L’11 de febrer és la data limit per lliurar els originals per al Premi Pilarín Bayés de contes escrits per a nens i nenes, que enguany Editorial Mediterrània convoca juntament amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu.

Per tal d’aclarir dubtes sobre com enviar els originals, hem elaborat un document que trobareu en el següent enllaç.

El tema del Premi és ‘Malalties amb què conviure. Les malalties de llarga durada’ i hi poden participar alumnes d’educació primària (6-12 anys). Els requisits són: presentar un sol conte per nen -o classe en el cas de cicle inicial- i que sigui original, inèdit, mecanografiat i en català.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Premi Pilarín Bayés.

Inicia una sessió
Create an account

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our política de privadesa.

Password Recovery

Heu perdut la contrasenya? Introduïu el nom d'usuari o l'adreça electrònica. Rebreu un enllaç per correu electrònic que us permetrà crear una contrasenya nova.

VIST RECENTMENT 0